måndag 29 mars 2010

Från A till Ö i en salig blandning

Känsliga läsare varnas: Jag har ingen aning om vad detta inlägget handlar om. Det hoppar från det ena till det andra utan övergångar för att mjuka upp läsaren på vad som ska komma härnäst... så fattar ni inget så är vi två!

Helgen har rusat iväg, snabbare än vanligt.. Paul's bästis Tim är hemma och säger hej innan det är dax att dra till Afghanistan i 6 månader. Så vi försöker få in så mycket tid som möjligt med honom. Men jag har ju även en business start up att tänka på. Snart är det dax att lätta på bromsen och lägga in femmans växel! 

Ikväll har jag mitt möte med våran revisor - förhoppningsvis kan han visa mig tillrätta och svara på alla frågor jag har, ang skatter iallafall. Knapparna är fortfarande ett frågetecken.

Har inhandlat en Billy på IKEA som ska få agera lager... har ett skrivbord som ska få agera kontor och resten får ta plats där plats finns. Börjar växa ur lägenheten nu, på riktigt alltså.

Igår blev det alldeles för sent. Jag satt och läste skatteregler till midnatt medan de andra kollade på film. Har gjort min första batch av etiketter... dom blev riktigt lyckade!

Nu måste jag sluta. Det går inte att skriva något vettigt när man har tusen saker i huvudet och för lite sömn bakom sig... Hej sålänge!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag ser att du har många bollar i luften det är klokt att du tar hjälp av revisorn nu i början så du får alla regler på plats.Lyska till med knappar,skatter o administration vi hörs Morfar.

    SvaraRadera
  2. Hej igen
    I dag har beslut tagits att Örebro universitet
    får starta läkarutbildning. Det jublas här.
    Hälsningar Mormor

    SvaraRadera