onsdag 24 mars 2010

Snurrigt

Det är lite snurrigt för tillfället. Är inte riktigt hundra på vad jag sysslar med längre. Nya uppgifter på jobbet som är så stora att jag inte ens ser att de kommer att bli klara tills årsskiftet - hur i h-vete ska JAG klara det? Varför ska jag vara den som håller moroten framför nosen på alla? Puh... är riktigt utmattad bara genom att tänka på det.

Sitter fortfarande med skattefrågor och det tar ju för sjutton aldrig slut! Ju mer jag läser desto mer regler och skrifter hittar jag som jag borde läsa. Nu har jag iallafall bokat in en tid hos revisorn nästa vecka. Han kunde trycka in mig klockan halv tio på kvällen... tjohoo!! Precis då man vill sitta med skattefunderingar.

Men utan allt detta avklarat så står jag mest och trampar på stället så det känns ju som en evighet tills måndag kväll. Men det är klart, jag har ju mer att läsa... :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar