onsdag 3 mars 2010

Uppdatering på brännskadan

Efter lite egen undersökning, Internet är fantastiskt men också ganska farligt för man kan nog diagnosera sig själv till både höger och vänster... så har jag kommit fram till att brännskadan på benet är en 2a gradens brännskada. Skulle väl egentligen ha gått till läkaren med det, men ni vet ju mig - går till doktorn lika ofta som jag tycker ormar är intressanta... inte så ofta med andra ord!

Några blåsor har nu börjat spricka så det är mindre skönt, men jag smörjer med naturlig aloe vera gel 99% och när jag är på jobbet täcker jag området med gasbinda så inte byxan behöver skava så förjäkligt.

Har dessutom fått ett nytt smeknamn på jobbet - hottie
"Hottie, you're steaming"

1 kommentar:

  1. Hej. Skönt att få en läges rappaort från dig du får vårda skadan vi förstår att det är besvärligt. Du får lämna täta uppdateringar.
    Kramar Morfar o Mormor

    SvaraRadera