fredag 19 mars 2010

Konstig Fredag

Idag var en såndär dag då jag egentligen inte har gjort något. Började på ena kontoret på morgonen med att packa. Klockan elva skulle jag iväg till det andra kontoret för ett möte, men jag var inte klar med packningen så jag fick lämna allt som ett bombnedslag.

Sen blev det lunch... Drog med nya chefen, som jag egentligen ser som en kompis, och Christina som jag jobbar med på stället jag måste lämna på långlunch. Vi hade en trevlig lunch, fick till och med lite cheesecake till efterätt.

Sen var det tillbaka till kontoret för ännu ett möte... sen var dagen slut, och min nuvarande arbetsplats ser fortfarande ut som ett bombnedslag!

På eftermiddagen fick vi njuta av en promenad i parken första gången i år. Det var t-shirt och shorts som gällde. Känns helt ok.. får hoppas att det håller i sig!

Paul har äntligen fått sitt OK-brev från läkaren att han får fortsätta flyga helikopter så imorgon bär det av igen! Han har ju inte flugit sen i slutet på januari... det enda som blir lidande nu är väl golfen för honom, men det ska han väl klara av.

I helgen ska jag läsa in mig på skatteregler... kul va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar