måndag 22 mars 2010

måndag igen

Då var jag tillbaka på min gamla plats... det var som att förflyttas tillbaka i tiden när jag gick igenom alla papper som jag lämnade kvar när jag flyttade till det kontoret jag har varit på under det senaste året... Det blev mycket som åkte i soptunnan. Kanske för mycket... men har varken jag eller någon annan frågat efter det under ett år så kanske det var ok att kasta det..

Under helgen har jag njutit av solen och försökt förstå allt som har med skatter att göra när man äger ett företag - vill absolut inte göra fel... men ju mer jag läser desto mer är det att läsa... har nu ungefär tio olika skrivelser om olika regler: bokföring, jobba från hemmet, värdering av inventarier, start-up kostnader, resekostnader, avdrag, bla, bla, bla...

... är ganska trött just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar