torsdag 6 januari 2011

A+

Ja det blev A positiv till slut. Klämde ut några droppar blod på ett testpapper och det visade sig att jag har A+ så nu börjar min resa med att lära mig vad jag ska äta med fördel, med måtta och vad jag ska undvika. Det kommer inte bli mycket fläskfilé eller favoriten paprika tyvärr... det känns lite motigt, men det får vara så. Allt i livet kan ju inte vara enkelt!

Jag ska ta de sista dagarna denna veckan med att göra lite listor över mat jag ska äta så jag kan ha dem i väskan jämt och så börjar jag på måndag på riktigt. Ska bli spännande, men jag är också rädd för om jag skulle misslyckas, även om jag inte tror på det. För visst är det så att äta och träna efter ens blodgrupp låter rent ut sagt töntigt så känns det ändå som om detta kan vara en av de saker som min kropp behöver...

Det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar