lördag 8 januari 2011

En oproduktiv lördag

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket vettigt. Läst på om min diet och skrivit klart listor som jag kan bära med mig tills jag kommer ihåg vad jag ska äta och inte. Kommer bli en otroligt intressant period här framöver... och jobbig, det ska jag väl inte neka till.

Det sägs att jag bör dricka kaffe, rödvin och vatten med citron i varje dag... vattet och rödvinet ska vi väl klara av men kaffet... nja jag vet inte. 

Försökte även att hitta ett par bruna stövlar, för det tycker jag att jag saknar på skohyllan...

Blev även lite korvstroganoff idag då jag hade köpt med mig en påse Knorr hem, måste ju passa på för på måndag blir det inte så mycket kött på ett tag... det kommer jag sakna ortroligt mycket!

Nää nu ska jag återgå till TVn tror jag, man har ju hyrt tre filmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar