onsdag 26 januari 2011

Vinterdäck efterlyses!

Idag snöar det... det tog mig 50 minuter att ta mig till jobbet. En resa som normalt tar ca 15-20 minuter. Jag tänkte vara smart att ta alla småvägar för jag tänkte att de flesta hellre åker på dom stora vägarna med denna snö... tji fick jag och hamnade bakom en dam som tyckte att hon skulle köra 5km i timmen... Sen lyckades hon ändå åka ner i diket i en uppförsbacke... Lite fart hade säkert inte skadat där.. Jag satt iallafall och småflinade lite medan hon försökte ta sig ur diket. Och så ett kort blev taget.. fast här har hon nästan tagit sig upp.

Kontoret stänger tidigt idag för att vädret är som det är... eller snarare för att folk inte kan köra i detta väder. Så jag ska snart packa ihop mina saker och åka hem igen.

1 kommentar:

  1. ohh dear säger man bara eller hur. VInter däck behövs ja hos er

    SvaraRadera