torsdag 13 januari 2011

Lägger i ettan

Nu rullar vårterminen på känns det som. Har ett gymmedlemskap i handen, eller snart iallafall.. håller på att förhandla om priset lite. Har bokat in mitt första besök hos Kinesiologen nästa helg och så ska jag äntligen få fixa till håret lite nu på lördag.

Har ju kört den här blodtypsdieten nu sen i måndags och det är helt ok. Jag är fortfarande VÄLDIGT skeptisk, tro det eller ej... men har sagt att jag iallafall ska testa ett tag. Har så svårt att förstå varför blodgruppen har något med näringsuppsättningen att göra - men tydligen så har det med människans utveckling att göra, och vilken blanding av magsyror vi har. O:arna är ju urfadern då vi var jägare och fick äta när vi fångade något. A:arna blev den första mutationen och vi blev bönder som sådde vår egen mat. B:arna ytterliggare en mutation och också de enda som egentligen ska äta mejeriprodukter, kanske var de dom som hade kor. Sen har vi den allra nyaste mutationen AB - dom kan äta lite av varje då de har lite av alla andra i sig...

Men som sagt, jag är skeptisk - skeptisk med hoppas ändå på att det ska fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar