tisdag 18 januari 2011

Cola Light

Ni som känner mig vet att jag dricker cola light lika mycket som A-lagarna diggar spriten. Ja, det var ju iallafall så fram till måndags förra veckan. Jag har inte druckigt en endaste klunk av det sen den 10 januari. Och jag måste säga att det har varit barnsligt enkelt. Trodde att jag skulle vara ett vrak, ja som A-lagarna när de inte har skramlat ihop till dagens flaska... Men det har ju gått toppen!

Visst, det har varit några tillfällen då jag verkligen kännt att "Nu, skulle det sitta fint med en cola"... men inte mer än så! Fasen, hade jag vetat att det skulle vara såhär lätt att sluta med ens laster så hade jag ju slutat för längesen!

Nu tycker ni nog att jag är barnslig som ens nämner detta.. men jag tänkte iallafall att jag skulle dela med mig av mina upptäckter!

Fotnot: Och efter att ha googlat cola för att hitta bilden så vattnas det nu en aning i munnen... fasen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar