torsdag 20 januari 2011

Mycket skitsnack

På lördag ska jag på den dära Kinesiologin, jag är både nervös och nyfiken. Har svarat på ungefär 400 frågor om min hälsa, mycket handlade om bajs; färg, form och gånger... Men det ligger väl nåt i det, om det inte kommer ut som det ska så har man väl stoppat in något som man inte ska.

Och på tal om att stoppa in - nu vill de att jag ska skriva exakt vad jag stoppar i mig både idag och imorgon. Man blir lite halvnojjig då, ja iallafall jag. I dagens samhälle är synen på att äta rätt en GÅTA... jag trodde ju ett tag att jag visste exakt hur det skulle vara... men nu är jag inte så säker längre. Det är ju mycket mer troligt att vi alla behöver lite olika näring, frågan är ju dock om vi NÅGONSIN kommer att hitta exakt det som är rätt för just den enskilda individen. Det visar sig väl.

Igår blev det ingen träning för jag har nu blivit anställd som Dansavslutningsorganisatör på stället som jag undervisade på så det satt jag med igår och när passet som jag hade tänkt att gå på redan hade börjat så kunde jag som inte ställa om hjärnan till att hoppa på löpbandet, det gick liksom inte alls. Men idag tar vi tag i det igen.

2 kommentarer:

  1. hahaha, inte dåligt må jag säga... "Dansavslutningsorganisatör", det är ju DU liksom!! en sådan behöver vi också i maj...:D puss puss puss

    SvaraRadera
  2. Hhaa.. nja fast dom här BEHÖVER verkligen en.. fast har redan kommit på att jag inte kommer att få fria händer så det kommer bli ganska ruttet i år igen, mest för att chefen tycker att det är en bra föreställning redan nu...

    SvaraRadera