onsdag 6 januari 2010

30 is the new 20!

Igår kom den dära födelsedagen som jag egentligen inte sett fram emot så mycket. Men vad ska man göra, dagen kommer ju vare sig man vill eller inte. Dagen på jobbet var som vanligt förutom att jag smet ut på lunchen och köpte ett par skor. Nu kan jag lufsa i mina fejk UGGs till jobbet och glida ner i ett par rätt så sköna klackisar när jag väl är här. Behöver alltså inte tänka på att bli kall om fötterna på vägen till och från jobbet...

Näää... usch vad jag lät gammal nu - jag har ju för sjutton gått och fixat ett par inneskor!!! HAHAHAA

Ja, 30 ska väl komma med nya visdommar om inget annat.

På kvällen fick jag välja restaurang och vi åkte till all American Texas Roadhouse där vi åt revbenspjäll, stek och sönderrökt fläskkött. Så gott!!! Har även börjat min LCHF igen och tänker inte vika från reglerna! Nu försöker jag ju bara få boken som jag önskade mig i juklapp som var slutsåld överallt... så jag kan laga lite mera mat än bara ägg och bacon samt kött och ostsås. Ett bra tips för alla som vill få lite matinspiration inom LCHF. Sen kommer jag nog att fixa LCHF kokböckerna som Dr Dahlqvist och Airam har skrivit. Airam är för övrigt Örebroare för er som ville veta. Har både Dr Dahlqvists och Airams blogglänkar till vänster i marginalen... Ja, Anna Jacobssons finns också där och hon om någon annan är en riktig inspirationskälla när det gäller LCHF! Hon har liksom gått vägen och beskrivit verenda steg. Nu är det snart ett år sen hon började med LCHF och har gått från 137kg till ca 75kg och verkar ha ändrat mer än bara untseendet. Henne skulle jag vilja träffa för hennes hjärnstyrka har inte jag.

Från 30-årsdagen till LCHF, det är inte lätt att hålla sig till ett och samma ämne. Men tack för alla fina presenter. De uppskattade jag väldigt mycket!

Kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar