onsdag 6 januari 2010

Sverige - På väg

Ni kommer väl ihåg att det vankades snöstorm när det var dax för oss att äntligen få komma till Sverige igen?! Mm.. jag satt uppe halva natten för att kunna konstatera att det inte snöade ute än. Sen kom ju telefonsamtalet och det blev en jäkla fart på oss att få iordning allt innan vi skulle bli upphämtade. Hungrig var jag dessutom också!

Men såhär såg snöstormen ut från fönstret innan vi åkte




Vi var på flygplatsen ca 5 timmar innan vi skulle och det blev förjäkla tråkigt. De hade en liten skitig tax free affär, en bok affär och tre kiosker som sålde samma saker i våran del av flygplatsen... Så där satt vi och stirrade ut på snöstormen som egentligen var obefintlig... Alltså när de säger snöstorm så förväntar man ju sig att det ska komma lite mer. Men jag antar att vi inte riktigt fick see kalaset och tur var väl det!  


Flygresan gick bra fast jag sov inte en blund trots kort nattsömn och några stressiga dagar på jobbet innan det var dax. Men det tog jag ju igen så fort vi kom innanför dörren hos mormor och morfar... skönare tupplur får man leta efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar