torsdag 21 januari 2010

Vadå?

Ja, idag är ännu en såndär dag då jag känner mig lite väck! Har nog varit så hela veckan - det är helt enkelt för mycket i huvudet på mig just nu!!! Jag är jättetrött varje kväll, men så fort jag kommer innanför dörren hemma så snurrar skallen på med alla ideér som jag ju alltid har därinne. Men att det ska rusas som vilda hästar däruppe i skallen just nu förstår jag inte - lugna ner er! Jag hinner knappt avsluta en mening förrän jag har börjat på nästa...

Sitta still, det klara jag inte heller. Om Paul ber mig sitta brevid honom en stund medan vi tittar på TV får jag kryp i kroppen på bara några minuter och blir tokig. Är detta någon form av syndrom??? Ni vet som restless-leg-syndrome fast i hela kroppen, ja knoppen också ska jag väl lägga till.

Och så hittade jag denna bilden också - vad f-n ska den betyda egentligen?? Tror inte att jag skulle bli mindre hypad om jag käkade upp en choklatårta direkt?!?? Eller är jag i fel tillstånd att uppskatta lite retrohumor kanske?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar