söndag 24 januari 2010

Hela helgen lång

Har verkligen suttit och sytt hela helgen känns det som. Började så fort jag kom hem på fredagskvällen med att klippa och få till alla mönsterdelar. Jag tog en break och tittade på en film och återgick sen till att sy. Lördagen blev det samma sak ända till Paul kom hem igen. (han har ju varit på begravning). Men idag har det egentligen bara sagt stopp.

Mina axlar gör så ont så ont. Jag har sprättat och sprättat igen... gjort först och tänkt sen, ändrat mig, och provat något annan... Det kommer i slutändan inte bli så hög timpenning på dessa första klänningar inte, men de ska iallafall bli superfina när jag väl har fått till det. Just nu skulle jag dock helst sitta i en bubbelpool och sen få en massage... Och så är det måndag igen imorgon - suck! Vill sy mera - men min kropp orkar inte det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar