måndag 25 januari 2010

Back to business en regnig dag

Då var man tillbaka på jobbet igen då. Känns inte riktigt som jag känner för att jobba idag. Det är så mycket mer jag vill. Sitta och jobba tar ju bara tid från allt annant jag vill göra - jobbigt det dära.

Det blåser stormvindar utanför fönstret dessutom. 15 grader varmt och regnet bara öser ner. Det låter som det åskar från all blåst. Försökte hitta en parkeringsplats så nära en av dörrarna till jobbet jag kunde... men det spelade inte så stor roll... blev blöt ändå!


1 kommentar:

  1. Åhh så varmt med 15 grader varmt! Men stormar är ju inget vidare. Vi ska få meeeerrr snö till oss från och med onsdag till torsdag. De säger att det kan blir snökaos och 4 dm snö! Inte klokt! Jag börjar längta till vår och värme! Kram Mamma

    SvaraRadera