måndag 11 januari 2010

Gym a la 2010

Jo, det blev en tripp till gymet igår. Jag kände mig riktigt laddad innan och efteråt kändes det som jag hade gjort något bra! Men mellan dessa stunder var jag uttråkad... gillar inte det här med att lyfta vikter över huvudtaget, det är SÅ tråkigt. Men jag vet ju att det är jättebra för kroppen (om man gör på rätt sätt dvs) och min kropp behöver bli omhändertagen med all omsorg den kan få. Så det får bli två pass i veckan nu ett tag. Jag kommer koncentrera mig på ryggen, triceps, mage, och rumpa. Självklart kommer ju lite axlar och biceps med på köpet när man kör många av övningarna... och det är ju ok.

Jag tog det ganska lugnt igår, det fick inte bli för tungt utan det känns som om jag måste vänja kroppen lite innan så jag inte gör illa mig. Så min träningsvärk är ganska minimal idag... imorgon, tisdag, kanske jag lägger på lite lite lite mer i vikt innan jag gör ett stort kliv och får jobba lite hårdare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar