torsdag 28 januari 2010

Jag är en annan Helena idag

Håller på att läsa igenom 2009 års blogginlägg så att jag kan lägga in en liten "vi tittar tillbaka på 2009". Jag har bara kommit till april, och måste ju säga att mycket händer på ett år även om det inte känns som det när man är mitt inne i det. Men tjejen jag var för bara ett år sen är jag ju inte längre... Hon, Helena vintern 2009 trodde ju fortfarande att hembakat bröd var nyttigt, hon var rädd för att få svininfluensan, och lyckades faktiskt vara sjuk hela två gånger under vintern... Hon led av kolhydratskoma de flesta kvällar och försökte banta med hjälp av färdigmat och jo-jo metoden... Jag är helt klart ett snäpp smartare idag. Ganska sjukt att läsa allt det där. Jag skäms nästan för mina inlägg... Hur tänkte jag, eller är det kanske där det brast???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar