torsdag 7 januari 2010

Dax att komma igång igen!

Idag har jag mitt första danspass för året. Känner mig inte helt redo, men det kanske man aldrig gör efter juluppehållet. Man har ju alltid ätit så förbaskat mycket och slöat att man är alldeles förslappad. Men det ska nog gå bra, kul ska det iallafall bli. Hoppas eleverna är lika laddade!

Sen hoppas jag på en såndär skön träningsvärk också!

Ska passa på att kolla in gymet när jag väl är där och göra ett träningschema så jag kan komma igång lite bättre nu med allt. Det blir rygg, axlar och mage framförallt som ska tränas... funderar på att börja lite lätt med 2 ggr i veckan: tisdagar efter dansen och lördag eller söndag, för då är ju allafall Paul borta på helikopterträning.

Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma igång. Jag har en helt annan vilja nu än jag hade för en månad sen. Känns kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar