måndag 4 januari 2010

Vad hände?!

Nu sitter jag här igen... på kontoret och stirrar på datorn och önskar att jag var någon annanstans. Vad fort det har gått. Vad kul jag har haft, därhemma i Sverige! Jag vet inte var jag ska börja när det kommer till att återberätta allt... Och just idag lider jag väl av lite seghet från hemresan och tidsskillnaden.

Somnade innan klockan var åtta igår och vaknade runt tre och var i valet och kvalet om jag skulle gå upp eller ligga kvar. Blev med andra ord till och med en äggfrukost i morse innan det blev dax för att åka till jobbet... Det är en sån skön känsla att vakna upp utan att vara trött på morgonen. Men det brukar inte vara så länge för kvällarna har en tendens att bara bli längre och längre... när det väl är helg igen så är jag nog tillbaka till min vanliga sega morgonrythm.

Men hörrni - tack för att jag fick en sån fin julsemester! Tack till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar