söndag 10 januari 2010

Produktiv i soffan

Idag har jag beställt matleverans hem från mataffären... det tog ju lite tid att klicka sig igenom alla varor på nätet, men jag slapp ju sätta mig i bilen, köra dit och trängas med alla andra som också söndagsshoppar... nu är det bara att se till att vara hemma när leveransen kommer imorgon kväll.

Kanske inte kommer att köra med detta varje vecka, men absolut någon gång i månaden när man måste fylla upp. Jag avskyr att gå i mataffärer egentligen... hade jag kunnat åka och handla mitt på dagen hade det nog inte varit så farligt, men för mig blir ju veckohandlingen oftast gjord på söndagar och då ska alla andra också handla. Sen blir det ju vanligtvis en del småstopp under veckan. Nu har jag iallafall gjort min söndagskväll mer njutbar :D

Undrar vad jag ska hitta på till middag idag?? Någon som har en idé?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar