fredag 15 januari 2010

Vilken jäkla vecka!

Veckan har varit fullproppad med både det ena och det andra. Vi började med att försöka få igång 2010 visionen hos alla. Det började riktigt bra! Men ju längre in i samtalen vi gick desto mer fick jag kladda ner i mitt block... Detta kommer att bli en trög ångvält att styra. Ni förstår att dessa gubbar har nu vant sig vid att vi har legat stilla i stort sett under hela 2009. Men redan nu har vi fyra projekt bokade inför 2010... men de tänker fortfarande i 2009 fart - och detta är FARLIGT!

Ja, ja... de kommer att fatta snart! Om inte så har jag inte några problem med att tala om det för dom!

Slutade veckan med att göra en presentation i syfte att övertala högste chefen att vi måste bilda ett samarbete med ett annat företag för att få till dom dära vindkraftverken som finns ute i havet. JAG!?!??! Det blev att läsa in sig på våra konkurrenter innan det blev dax för SWOT och allt det dära härliga som man pluggade i Företagsekonomi. Kul att unviversitetsstudierna kommer till hjälp lite då och då...

Helgen har jag knappt tänkt på än... men den kommer nog bli bra. Ska inte tänka på jobbet alls tror jag.

Men det vankas ett "Vi tittar tillbaka på 2009" inlägg här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar