fredag 21 augusti 2009

Boktips, eller snarare lästvång!

Om jag kunde betala Doktor Annika Dahlqvist att sitta ner med er så skulle jag! Men detta får duga sålänge...

Till dig som har högt blodtryck: Läs denna bok
Till dig som har högt kolesterolvärde: Läs denna bok
Till dig som har Typ 2 Diabetes: Läs denna bok
Till dig som är lite rund om magen: Läs denna bok
Till dig som tycker att du inte har någon energi längre: Läs denna bok
Till dig som vill gå ner i vikt: Läs denna bok
Till dig som har hjärt-och kärlsjukdom: Läs denna bok
Till dig som helt enkelt vill må bra: Läs denna bok

Fattade ni vinken?

LÄS DENNA BOK!

Jag är ALLVARLIG NU! Om inte denna bok ligger utnött av massor av omläsningar i köket på Brantströmsgränd och Hälsogränd när jag kommer hem i jul då tänker jag personligen sitta och ha högläsning från första till sista sidan. Jag kan till och med betala böckerna och beställa dom åt er om det är ett måste för att de ska hamna på dessa adresser.

Jag tänker inte ge upp hoppet!

Jag vet att högt blodtryck kan omvandlas till normalt blodtryck, att högt kolesterolvärde kan omvandlas till normalt kolesterolvärde, att typ 2 diabetes kan omvandlas till typ 0 diabetes, att rund mage kan omvandlas till platt mage, att ingen energi kan omvandlas till massor av energi, att övervikt kan omvandlas till normalvikt, att hjärt- och kärlsjukdom kan omvandlas till ingen sjukdom, att må bra kan omvandlas till jättebra - enbart av förändrad kost och tillskott!

Klicka HÄR för ett utdrag av kapitel 1 ur boken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar