torsdag 6 augusti 2009

YES!

Fattar ni att jag har hittat den!!! Något jag har saknat så otroligt mycket härborta... Något som jag bara inte har fattat att de inte har här...

YES!!! Jag har hittat Amerikanska svaret på Kesella 1% !!! Fattar ni vad detta betyder för mig?! INTE EN ENDASTE JÄKLA ÄCKLIG PROTEIN SHAKE FÖR MIG NÅGONSIN MER!!!

Ja nu ska jag väl inte säge hej än i och med att jag inte har smakat.. men det ska nog vara helt ok, hittade den i yogurt hyllan, ja de kallar den till och med för Grekisk Yogurt. 25 gr protein i en förpackning och bara 9 g kolhydrater, jag njuter!!!

Dessutom fick jag hela vårta cleanse och antioxidant pack igår. Härligt! Nu kör jag på med fiber rengöringen också. Paul sa igår att om han nu ska köra detta så är det väl bättre om han också börjar äta lite bättre... ohhh... Inte reaktionen jag hade väntat mig, men desto bättre!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar