torsdag 27 augusti 2009

I mitt kylskåp

Nuförtiden kan man räkna med att hitta detta i mitt kylskåp:

- Blåbär
- Vispgrädde
- Ägg
- Ostar, massor med sorter
- Bacon
- Smör
- Kött (fast det mesta inhandlas färskt och ätes upp på en gång)
- Avocado
- Jordnötssmör
- Nötter (ligger i en burk på köksbänken)
- Cardio Cocktail (såklart)
- Grönsaker
- Tonfisk
- Majonnäs
- Mina choklad-nötter godis

Däremot är det brist på saker som margarin, pasta, twix, kex, vindruvor, potatis, bröd och annat som hör till förbjudna listan... Självklart unnar jag mig något från förbjudna listan lite då och då, men helst inte på vardagarna. Går faktiskt jäkligt bra måste jag säga!

1 kommentar:

  1. Hej Nu har vi köpt boken Doktor Dahlqvist och börjat läsa den. Den vänder upp o ner på alla tidigare kostråd men hon har nog rätt. Hälsngar Morfar

    SvaraRadera