onsdag 26 augusti 2009

Ny framtid?

Idag på lunchen stack jag iväg och handlade ett par jazzskor. Sånadär mjuka. Har nog slarvat bort mina gamla... eller kan iallafall inte komma ihåg om de kom med flyttlasset eller om de blev kvar hemma, så det var lika bra att köpa nya.

Det visade sig att jag fick 10% rabatt, bara för att jag var danslärare! Kanon!

Sen började jag ju såklart prata om att jag också syr... verkar som om det är stor brist på folk som kan sy danskläder härikring. De ville att jag skulle pyssla ihop en liten affish som de skulle sätta upp. Vore ju jättekul! Sålänge det är hanterbart det vill säga. Antingen ska jag ha någon kund lite då och då, eller så ska jag ha så jag kan sluta jobba på detta jobb...

Fast då kommer ju frågan om jag skulle klara av att sitta och sy varje dag, hela dagarna...
Ja oavsett så kommer det ju inte ske över en natt, först ska ju den dära affishen göras.

Nacken gör fortfarande ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar