tisdag 20 december 2011

F#@C&k

Oh jisses... Mitt hjärta har brustit ungefär 20 gånger idag... Jag mår fasen dåligt när jag letar hundar. Paul och jag skickade in en ansökan om att adoptera en hud till två olika organisationer igår och i förrgår. (Visste ni förresten att 4.5 miljoner hundar och katter blir avlivade per år i USA pga att ingen vill ta hand om dem)...

Så igår ringde en dam och erbjöd oss lilla Bruno en 2-årig Rottis som har blivit utkickad för att hans hundkompis inte tyckte om honom längre och ägaren var tvungen att göra sig av med den ena. Vi har sagt ja till att träffa honom och det ska vi göra på fredag. *smile*

Idag ringde dom från det andra stället om en labrador som blivit utkickad från sin familj för att de ska skaffa barn... (magen vrider sig på mig). Eller en Rottis tjej som i stort sett har levt sitt 4-åriga liv i en bur utan mycket kontakt eller motion. Båda två älskar att mysa och ta långa promenader... något de nästan aldrig har fått... *snyft*

KAN JAG RÄDDA ALLIHOPA?!?!?!?!?!? PLEASE!!! Jag mår ju dåligt av att veta att det är så många fina vovvar därute som behöver lite love and care..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar