onsdag 7 december 2011

Lucka 1 - Det handlar om MIG

31 år, snart 32. Fyller fem dagar efter nyår då alla är superless på att partajja. Som person är jag ganska lugn på utsidan även om det kan vara miljoner fjärilar i magen. En del av mig tror att det har att göra med att jag är äldst av tre barn i familjen, men säkert vet jag inte. Jag blir superglad av att ha folk omkring mig, ha fest och gäster är hur kul som helst - fast jag behöver ungefär en vilodag varannan vecka då jag gör precis som jag vill oberoende av tid och måsten, det mår jag bra av. Jag är inte en shopaholic per say men får lätt hjärtklappning av att få handla något fint som en väska eller ett par ubersnygga läderstövlar. Jag gillar att se bra ut men i verkligheten är jag alldeles för lat för att uppfylla det varje dag - myskläder är alldeles för skönt.

Jag avskyr personer i smyg som är bättre än mig på det här med att träna... speciellt sånna som säger att de ska göra något och sen fullföljer det hela vägen. Alltså egentligen så avskyr jag dom inte alls utan är snarare lite avis - men ni vet... Jag gillar att träna, speciellt dans och pilates men det här med att springa och lyfta vikter är bara saker jag kan göra i perioder.

Sista minuten är ledord jag lever efter även om det inte är det jag vill vara - det bara blir så. Hejjare på att starta saker men urusel på att avsluta det så en dealine och en mottagare är nästan ett måste annars blir det oftast inte gjort alls.

Ja, alltså jag kan ju skriva hur länge som helst om det här... så jag slutar nu. Hej!



BloggKalenderLista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar