fredag 30 december 2011

Slutspurt

Jädrar alltså. Det är fredag och det är nu det börjar bränna lite. Idag har jag börjat ta tag i lite saker som jag hade tänkt ska vara gjorda tills på söndag. Har ett litet art project som ska upp på väggen. Beställde alla bilder igår och har målat alla ramar idag. Fattas bara en spegel sen är den väggen klar.

Köpt tyg till Brunos säng (no comments) och det kommer nog att bli årets sista syprojekt.

Nu fattas bara lite dance moves och dansmixar (så att jag ska "slippa" panik-koreografera varje vecka inför veckans kurser), min garderob ska fixas så att jag kan hänga upp mina kläder igen (de har legat på golvet och på strykbrädan i ungefär en månad nu), mitt syrum MÅSTE städas!

Blev skitbra plannering på det hela.. och så är det nyår imorgon - vad ska ni göra?  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar