onsdag 16 september 2009

Förbannad, Sjuk & Hungrig!

Nu vet jag snart inte vart jag ska ta vägen... Jag jobbar helt klart på VÄRLDENS rörigaste företag! Det är som att valla vilda katter!

Idag är det månadsrapport som gäller så jag började lite snällt förra veckan med att uppmana att allt måste vara inne på måndag. Allt var i stort sett inne på måndagen till min stora förvåning, bara lite kommentarer kvar från alla chefer.

Mitt i allt har jag ju också gått och blivit lite krasslig. Härborta klassar det min åkomma som lunginflammation men så långt skulle jag nog inte alla gå, det är ju nästan löjligt att klassa detta som lunginflammation: Torrhosta, slem i lungorna, visslande andning, anfådd på en gång.. osv... Blev nog av den chocken kroppen fick efter rivstarten av dansen. Men iallafall...

Jag bestämmde mig för att jobba gärnet av mig på måndagen för att få allt klart, vara hemma på tisdagen och göra klart allt idag tidigt på morgonen... så, Innan jag stack på måndagen skickade jag ut vad jag ville ha kommentarer på till alla chefer (5 st chefer).

Idag när jag var tillbaka till jobbet innan sex på morgonen för att göra klart allt hade jag endast fått svar av 1!!! HALLÅÅÅÅ!!! Vad sjutton??? De ska upp om nu 40 minuter med chefen i Spanien och de har INTE lämnat in sina kommentarer... Jag fattar inte!!!! Räcker det inte med ett email???

Dessutom har jag inte ätit frukost idag - Så nu ska man akta sig för att säga något som inte passar i mina öron!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar