torsdag 10 september 2009

Gratis Porto

Ja inte fasen hade jag fel inte - träningsvärken kom som ett brev på posten när jag väl kom hem efter jobbet igår. Jag var helt slut, kroppen fattade inget alls. Triceps musklerna, axlarna, längs ryggraden, skulderbladen, låren, vaderna, magens sidmuskler... allihopa körde på högvarv igår kväll.

Ont? Nja, jag vet inte om ont är rätt ord att använda, det är ju nästan skönt att ha träningsvärk! Sen sov jag som en stock framför TVn också - har inte lyckats göra det på väldigt länge faktiskt och det var riktigt skönt. Var helt vimmelkanting när jag vaknade, fattade inte vad klockan var och kroppen var sådär varm som den blir när man ligger under duntäcken med full mysdress på sig...

Det är verkligen HÄRLIGT att vara tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar