måndag 5 januari 2009

29 vintrar

Då var man inne på det sista året som 20-åring...
Inget att göra åt saken bara att köra på som vanligt.

Min födelsedag firades med att återgå till jobbet efter nyårshelgen *suck*
Chefen var först med att gratulera men också den sista innan jag kom hem.
Facebook var dock full med goa kommentarer från vänner och släkt. Och tydligen är temperaturen som den ska hemma i Sverige på min födelsedag - riktigt ruskigt kall.

Själv är det ungefär 10 grader varmt så jag behöver varken oroa mig för att behöva vakna tidigare för att skrapa vindrutan eller blixthalka... Men visst saknar man snön.

Efter jobbet tog vi en restaurang middag och stannade för glass på vägen hem. Blev riktigt bra helt enkelt.

Puss och Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Hmm saknar dig härhemma att fira tillsammans. Kram Mamma

    SvaraRadera