torsdag 29 januari 2009

Några bra dagar!

Ibland har man bättre dagar. Det hade jag igår och idag...
Igår satt jag och snackade med ANNA i två timmar, på arbetstid dessutom! Tack Skype för den!
Anna är alltid bra att prata med. Det blir lite snyft samtal, lite skvaller, och ganska mycket danssnack!

Idag fick jag 200 dollar av chefen som tack för hjälpen med allt som skulle göras förra veckan!!!
Skit glad blev jag. Han tycker jag ska köpa en iPhone för pengarna... men det gör jag när mitt nuvarande mobilkontrakt har gått ut - annars blir ju telefonen hur dyr som helst.

Imorron ska jag försöka ta ledigt. Paul fyller år och jag vill ha lite extra helg...

Lite minnen från mina stunder med ANNA!!

Avslutningsdax i Parkteatern
Tror minsann att detta var "Tur och Retur"
På väg till Oslo för lite VM dans.
Stannade på en mack för en 88:an glass

Och så från en alldeles för kort visit i NYC i sommras

ANNA... du är bara så bra!! Och ang det jag inte får säga... (nää hon ska inte ha en till bebis) Är SÅÅÅÅ COOOOOOLT!!! Är riktigt stolt över dig!!!
Love you DEAR!!




1 kommentar:

  1. Helt sjukt vännen! Alla dessa tre kort har jag tänkt på idag! Det var nästan så nackhåret reste sig lite när jag öppnade din sida och ser att du valt just dessa tre kort... spooky...Puss puss puss //Anna

    SvaraRadera