lördag 17 januari 2009

Hundvakt

På min enda lediga dag denna vecka så blev jag valpvakt till lilla Bulldogen Zeuz.
Paul skulle hjälpa till att lägga in ett nytt golv hos en av sina kompisar... och när de började hammra och såga så tyckte både jag och Zeuz att det blev lite väl högljutt, så vi packade ihop och hoppade in i bilen för att åka hem. Så nu springer han runt och sniffar och har redan ramlat ner från soffan två gånger. Men det verkar inte ha gjort honom något för han hoppar, nafsar och busar lika mycket för det.
Jag hade hoppats på att han skulle somna så att jag kunde ta en liten tupplur... men det verkar inte som om det kommer att hända... hihi. Men han kan verkligen underhålla sig själv.
På TV är det Miss America... vet inte hur många avsnitt de har visat redan och tävlingen ska inte vara förrän nästa vecka. Vackra tjejer med lite närsynt livssyn. Men visst är det irriterande underhållande, lite som idol eller nåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar