torsdag 15 januari 2009

Extreme Makeover

Då har man piffat till sidan lite!
Rubrikbilden är från mina dagar som modell... gratis modell dessutom... haha.
Den får duga tills det kommer någon annan bild helt enkelt.

Syrran är ju orsaken till att jag började blogga. Ja, det och att det kan ju vara kul att hålla familj och vänner uppdaterade. Det har visat sig varit riktigt bra! Och kul att gå tillbaka och titta... även om det nu inte var så längesen jag började.

Och Anna har börjat blogga!!! Så nu följer jag hennes så ofta jag bara kommer åt!
Saknar dig vännen!!! Och välkommen till Blogger.

3 kommentarer:

  1. Det är alltid rolig att läsa din blogg och veta vad du gör.. ;-) Mamma

    SvaraRadera
  2. hej då ska vi se om syrran lärt mig att göra enkommentar till din blogg Morfar

    SvaraRadera
  3. Hej igen det gick ju bra det är kul att följa dig och se att det funkar så vi ser fram mot flera bloggar Morfar

    SvaraRadera