torsdag 22 januari 2009

På plats på Sheraton

Då var man tillbaka på Sheraton igen.
Det var här vi tillbringade Bröllopsnatten (även fast de hade hyrt ut vårt rum och städerskan snott mina extra fina nattkrämer... vi fick ett litet, litet rum som de hade över).
Det var här vi hade våran Workshop förra veckan, och idag har jag blivit hitkallad två gånger.

Första gången lämnade jag bara över lite information, men nu blev jag hitkallad för presidenten tyckte att jag kunde göra en ny presentation åt honom... (W.T.F?)
Jag hann börja presentationen medan de andra åt lunch, men de hann börja efter lunch innan jag kunde ta mig härifrån, så nu är jag lite fast. Längst upp i hörnet sitter jag nu... och bloggar!

Tacka vet jag Internet!

Blir nog kvar här till klockan fyra... sen har de rast igen och då kan jag smyga ut. Kommer nog ta med mig en kaka på vägen också. Mina planer är ju trots allt att gå till gymet idag :) Önskar dock att jag kunde gå till dansskolan istället... mycket, mycket roligare!

2 kommentarer:

  1. Du är en viktig person i deras arbete som håller koll på de. ;-)Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag önskar oxå att du gick till dansskolan istället!! Den jag jobbar på vill säga.... Saknar dig enormt mycket just nu!! Puss puss // Anna

    SvaraRadera