torsdag 15 januari 2009

Workshop

Då har jag jobbat min 40 timmar denna vecka -tror jag. Vi hade workshop idag och det var mycket som skulle fixas innan. Jag har varit på jobbet till sju varje kväll denna vecka och imorse var jag på plats kl 7.00. På vägen till jobbet hamnade jag strax bakom saltbilen... den körde VÄLDIGT långsamt... och personen som var i vänsterfilen vägrade att köra om och mina slutsatser var att denne antingen just tvättat bilen och inte ville få den smutsig på en gång, eller att denne var livrädd att ishalkan skulle slå till så fort denne hamnade på osaltad mark... Jag suckade och stönade lite halvhögt för mig själv, men när jag hörde andra tuta gjorde jag likadant - och gisses vad amerikansk jag kände mig... jag slutade snabbt!

Och då till mitt hår -ikväll kunde jag inte hålla mig längre! Det var redan i nöd av shampo i morse men det hade jag inte tid att fixa då jag sover in i det sista. Det fick snällt bli en toffs med lite extra hårspray. Jag tycker dock att jag var duktig som klarade mig såhär långt; hela fyra dagar!

Imorgon är det fredag igen och jag ser fram emot ännu en helg!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar