tisdag 27 januari 2009

Japp!

Jo, då... vi gick minsann iväg till gymet i morse igen. Idag var det dock lite mera trögt. Inte att gå upp (var till och med vaken innan klockan ringde) men muslerna var lite ömma från igår. Men sånt går ju snart över, det gäller ju bara att träna upp kroppen lite först.

På jobbet är det lika mycket att göra som förra veckan. Snart vet jag inte vad jag ska lägga fokus på - allt har "högsta prio". Jäkla managers!!!

Just nu sitter jag hemma och tittar på Dog Whisperer och drömmer mig bort tills jag får skaffa mig en hund, eller två. Men det är väl andra saker som ska falla på plats innan man kan börja ta hand om en hund. Det vore ju iallafall bra med en trädgård och lite extra tid skulle ju inte skada. Men visst längtar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar