tisdag 20 januari 2009

Upphittad

Idag hittade jag den; en ensam liten en...
...ni förstår jag har ju börjat vara lite mer hälsosam, iallafall på vardagarna. Det blir 1-3 frukter om dagen och en lunch a la "Lean Cousine" eller "Eating Right" de kostar ungefär 2-3 dollar styck så det är jättebra. I morse hade jag bara en kvar i frysen - vilket inte gav mig så många valmöjligheter. Det fick helt enkelt bli "Chicken Carbonara" Och fy och usch... fylld med championer som gjorde att allt smakade äcklig svamp. Och när jag stod där vid micron så ser jag den...

...en enda liten ensam en på en bricka... en choklad muffins med glasyr...
Jag tog den!
Jag åt den!
Jag slickade till och med fingrarna rena från glasyr!

Till middag blev det sushi och räkor. Och har inhandlat mina lunchmåltider för några dagar framåt. På paketen står det att de har ca 300 olika varianter... VART DÅ??!?! skulle jag vilja veta. Det är precis samma 10 varianter som det var förra gången jag handlade...

1 kommentar:

  1. Vad skumt! Jag gjorde ju precis detsamma idag! Åt en muffins... Puss Puss Puss //Anna

    SvaraRadera