fredag 30 januari 2009

Sverige

Idag ska jag så nära Sverige som jag kan komma härborta... jag ska till IKEA!
Har dagen ledig och tänkte ta en liten tur dit för att piffa upp lägenheten lite och få ording i garderoben. Jag har nämligen presentpåsar som förvaringshållare när det kommer till underkläder och sånt. Med andra ord så är det en enda röra just nu...

Sen funderar jag på om jag ska svänga förbi H&M på vägen hem för att se hur ni därhemma klär er. Jag kan ju inte vara helt off. Jag klassar mig fortfarande som en svensk med någorlunda klädsmak...

Fredagens wows:
  • Gillar Obamas vrede över alla VD bonusar! (men har svårt att se hur han ska kunna göra något åt det i detta kapitalistland.)
  • En dam i Californien har fått åttlingar (eller vad det nu heter) och de har redan sex barn sen innan!!!
  • Har laddat med vinflaskor för kvällens middag (vi ska till ett "bring-your-own" ställe)
  • Ska till IKEA snart!
  • Har tre dagars ledigt... kan inte bli bättre!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar