onsdag 8 april 2009

Golf

Helena har fått ett golfset. Ett billigt startsett. Paul han har tjatat i över ett år att han SÅ GÄRNA vill att jag ska lära mig spela golf.. så att vi kan göra det på helgerna under sommaren.

Så nu har jag klubborna och har redan tittat på söta små kjolar som ska bäras av kvinnorna på golfbanan... men träffa bollen det har jag inte kommit så långt med. Försöker få tag på en coach som håller till ca 30 sekunder från där jag jobbar. För utan lektioner kommer jag nog inte så långt och klubborna blir liggandes alldeles ensamma, och det vore ju onödigt!

Känns som att jag har en hel del på tapeten men inte så mycket att rapportera om just för tillfället... allt rullar på i sin takt så att säga. Företaget tar ett steg framåt nästan varje dag, och sommaren likaså, men annars är det ganska lungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar