onsdag 22 april 2009

Swing it

Igår efter jobbet åkte jag direkt till golfbanan... det var dax att träna lite swings.
Jag måste säga att jag är snäppet bättre än vad jag var förra året. Paul säger att det är för att jag faktiskt lyssnar på honom i år. Hahaha!!!

Men jag lyckades dock träffa honom i magen med en golfboll... Oops! Idag har han ett väldigt runt blåmärke just där... mycket lustigt. Så jag måste ju med andra ord ha varit en fara förra året.

Idag är det jobba som gäller, precis som vilken annan dag som helst. Men just nu så har jag annat att tänka på. Jag köpte ju lite tyg i helgen... och nu har jag kommit på vad jag vill göra med dem. Måste bara rita ner det och försöka komma på vilka mönster som är lämpligast. Och sen självklart sy! Tyget gör mig ingen nytta på golvet i en påse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar