torsdag 16 april 2009

Sömnbrist

Kunde verkligen inte somna igårkväll... Hur jag än vände och vred på mig, det gick bara inte. Jag låg kvar i sängen i säkert 15 minuter innan jag tassade ut till TV-rummet. Jag öppnade datorn och ploppade in en av alla dansavslutnings-DVD:er... Såg på Prime time show och Julkalendern - riktigt kul! Har inte kikat på dem på ett tag. När de var slut och batteriet i datorn inte riktigt ville hålla ut längre fick det bli TVn. Sex in the City filmen började och jag fastnade framför den. Klockan var nästan 3.00 innan jag tassade tillbaka till sovrummet. Somnade på mindre än fem minuter tror jag.

Imorse var jag inte lika kaxig... Lite öm i kroppen av sömnbristen - önskar verkligen att jag kunde dra nytta av Annas massagekurser och träninig just nu! Fasen alltså!

Men idag var det äntligen sol ute! Farbror Frost är dock fortfarande ute på nätterna och smyger omkring. Men SOLEN är HÄR; känns som om den har varit borta hur länge som helst...

Annars har det väl inte hänt så mycket sen igår. Blev glad över att höra att mormor och morfar hade ätit på restaurang (nyfiken på vilken) för det händer inte så ofta vill jag lova! För mig är det tvärt om... idag tänkte jag faktiskt ställa mig vid spisen när jag kommer hem. Men först blir det ett besök till banken igen. Chefen har varit där och pratat för mig.. får se om jag kan lyckas få ett kreditkort snart.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Jag vill också att du ska vara hemma nu! Inte bara för massagens skull... Men när du kommer hem ska du få en helkroppsmassage, on the house!
    Pussar och kramar i massor

    SvaraRadera