fredag 10 april 2009

Påsk Lov

Jo men visst! Vi får lite påsk lov ändå... klockan 14.00 stänger kontoret för dagen, och inte sjutton ska de behöva dra mig från mitt skrivbord - jag kommer stå vid dörren, redo att gå!

Kom på att jag kanske ska ta en tur till IKEA för att kolla om de har några hederliga påsk ägg. Blir förmodligen påsk grillning hos Bette imorron... men vore ju kul om man för någon gång kunde bjuda tillbaka, även om det bara är lite.

Golf tränaren ringde tillbaka till mig efter att jag hade lämnat några meddelanden. Tyvärr är han dock uppbokad fram till i mitten av juni... får bli att söka rätt på någon annan helt enkelt.

Även om chefen är i Puerto Rico i över en vecka så jobbar han med möten och allt annat skoj han sysslar med under dagarna. Nu vill han att jag ska gå på alla möten som han måste gå på.. vilket i teorin betyder att jag minst har 17,5 timmar i veckan som jag måste gå på möten... HALLÅ!!! När ska jag hinna jobba??!?!?!?!!?!!!
Glad Påsk på er alla!

2 kommentarer:

  1. Glad påsk önskas Er båda Med många påskägg o godis
    Kramar Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk har varit uppe i Ånnaboda under helgen. All snön har smält bort. Skönt nu kan vi känna sig att våren är här! Påsk kramar Mamma o Kent.

    SvaraRadera