torsdag 30 april 2009

Trevlig Valborg

Idag ska det tydligen vara Valborg också... inte här såklart. Får man inte ledigt på långfredagen då kan man nog inte räkna med 1 maj-ledigt heller, haha!

Idag vaknade jag med ett ganska bra humör, men så fort jag kom till jobbet så blev jag tokförbannad. Hade massor att göra innan klockan blev 11, men var ändå tvungen att sitta med på alla dessa jäkla möten. Satt där med laptopen i knät och knappade och funderade. Sprang mellan skrivaren och mötet hela tiden. När klockan blev lunch var jag så hungrig att den agressiva nivån var nära bristningsgränsen... Åhhh vad farlig jag var då, det var tur att ingen kom med några frågor för då hade jag börjat skrika på dom.

En godispåse hade suttit fint idag!
Istället blev det en baguette och fruktsallad, nog lika bra det.

Förhoppningsvis kommer eftermiddagen att bli lite lugnare, men man vet ju aldrig.

Ha en trevlig Valborg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar