måndag 20 april 2009

kan man bli mer uttråkad?!

Måndagar har fått mig att känna mig ganska vilsen... jag sitter på alla dessa möten, men det känns som om de lika gärna hade kunnat prata ryska - för jag hänger inte med. Det hoppas från det ena till det andra - kvalite till inköp till service till hälsa till kostnader... jag orkar knappt bry mig.

Har man inget med sakerna att göra förutom att lyssna på vad alla säger så känns det ganska meningslöst att ens sitta på mötena. Idag kom massor med ingengörs-uppgifter upp på tapeten... jaha... ?!!???? Medans ni diskuterar detta så går jag ut och jobbar lite ville jag säga... men det gjorde jag ju inte såklart. Fattar dom inte att dom slösar bort mig som aktiv och engagerad arbetare på strunt - saker som jag inte kan göra något åt???! Antagligen inte...

Skrutt, skrutt

Men för att göra det lite gladare så kan jag ju tala om att jag planerar hemresan till Sverige. det blir 26 juni eller 2 juli! Tjohoo!!! Ladda upp med godis, våfflor, svenska blåbär, räkröra, dillchips, falukorv, cashewnötter doppade i yogurt, Billingeost, Xider, Partyhumör... och allt annat skoj och mumsigt!

3 kommentarer:

  1. WoW! Det ska bli kul att få träffa er. Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Of course! Ska bli sjukt kul! :)
    Puss!
    /sis

    SvaraRadera
  3. Hej Välkommna vi låvar att våffelsmeten o lite till är klart när ni kommer / kramar Mormor o Morfar

    SvaraRadera