torsdag 23 april 2009

Jäkla toa!

I natt vaknade jag av att gubben gick på toa...

När jag vaknar och behöver gå på toa så tänder jag absolut inga lampor... jag sitter där i mörkret. Lampan gör alldeles för ont i ögonen sådär mitt i natten. Sen när jag är klar och ska spola så stänger jag dörren så snabbt som möjligt bakom mig innan jag tassar in i sovrummet. Men inte min man, inte!

Han vaknar, går upp, lämnar dörren till sovrummet öppen, lämnar dörren till toan öppen, tänder toalettlampan och spolar utan hämningar. I natt gick han till och med ut i köket för att fylla på vätskeförrådet medan alla dörrar stod öppna och lampor tända! Jag satt upp i sängen innan jag ens fattade att jag var vaken!.. sen kunde jag inte somna om på två timmar.

Jäkla toa!

Sen när jag väl vaknade på riktigt så trodde jag att det var fredag för några sekunder, det var underbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar