torsdag 9 april 2009

Torsdag och massor med Schlager

Brände äntligen ner min cd igår med svenska schlager och annat skoj. På vägen till jobbet satt jag och sjöng allt vad jag kunde med volymen nära max till Alla Flickor med Linda Bengtzing, Det Gör Ont med Lena Ph och Mamma Mia med A-teens (hade inte Abba). Väl på jobbet ploppade jag in cdn i datorn och har nu svårt att sitta still! Många tankar går ju såklart till United Feet och när vi körde Melodifestival Medley - Det var så himla KUL!!! Det har ju gjort att vissa låtar helt enkelt har blivit snäppet bättre än vad de var på TV. Önskar jag hade lite kort från det.. men jag har nog inte ett enda kort... Svårt att stå på scenen och ta kort liksom.



Fick även med våran bröllopssång på cdn... har inte lyssnat på den sen bröllopsdagen. Och vet ni... det är med på Bridget Jones Dagbok 2's Album.. hade jag ingen aning om. Men nu när jag hör låten och tänker på filmen så känner jag ju igen den. Haha... så kan det gå...

Igår pysslade jag lite med "marknadsföring"... strök på tryck på några linnen som jag kan ha när jag går till gymet. Känner mig nästan som en gående kontaktannons med: MI4U.org tryckt på bröstet, haha!!! Men förhoppningsvis är det någon som tycker att det är roligt och blir nyfiken på vad det är och går in och kollar. Borde kanske trycka det på rumpan också... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar