söndag 26 april 2009

Ny Dator

Da har jag bestallt den... Min nya dator...

Var och skulle kopa den i affaren men den var sa ny den jag hade valt att den bara finns online. Sa jag akte hem tomhant men har nu besallt den. Nu infinner sig bara den langa vantan...

Sony VAIO blev det... den ska nog bli bra, maste bara lista ut hur jag ska fa Photshop pa den. Har ju hort rykten om att Piratebay is no more... snyft! Jag tanker absolut inte spendera flera tusen kronor pa ett datorprogram. Men jag kommer att sakna det massor, sitter ju med det hur ofta som helst!

Nu ska jag ut i den 30-gradiga varmen!

2 kommentarer:

  1. Piratebay finns kvar, så det är bara att köra på =)



    //Gustaf

    SvaraRadera
  2. Ååh det var en glad nyhet!!! Men jag måste vänta tills jag kommer hem till Sverige för här är det totalt blockerat.
    /Helena

    SvaraRadera