torsdag 23 april 2009

Uttråkad just nu så det fick bli 4 snabba som jag hittade på nätet

Fyra Tv-program jag brukar se.
* NCIS
* House
* Baseball matcher under rätt säsong
* Filmer som går på TV

Fyra saker jag gjorde igår.
* Planterade blommor till uteplatsen
* Gjorde hemgjord potatissallad
* Ritade mönster till två toppar som jag ska sy
* Var på affärn och handlade mat

Fyra grejer som står på min önskelista.
* En ny laptop
* Längre semester
* Hus med pool
* Lyckad företagssatsning

Fyra saker jag avskyr.
* Dåliga ursäkter
* Korkade amerikanare
* Att bo så långt ifrån Sverige
* Att jag ska ha så dålig självdiciplin

Fyra saker jag tycker om att göra.
* Vara med kompisar
* Äta
* Ha semester
* Vara i sommarstugan

Fyra saker jag åt igår.
* Hemmagjord potatissallad
* Peanut Mn’M
* Avocado
* Paprika

Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till
* Mikael
* Isabelle
* Caroline
* Gunnar

Fyra jobb jag skulle vilja ha. (Denna frågan var säkert ställd av någon som fortfarande går i skolan)... men kör till
* Danslärare
* Festfixare
* Trädgårdsarkitekt
* Designer

Fyra snabbmats ställen jag gillar.
* Mc Donalds
* Salladworks
* Starbucks (räknas det?)
* Manhattan Bagels

Fyra personer jag ringer eller sms:ar nästan varje dag.
* Paul
* Chefen
* Kristen på jobbet
* Nancy på jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar